Kami disini

Monday, June 14, 2010

15 Jun 2010 - kenapa?????

Salam mesra kepada pembaca blog ........

Pada pagi ini saya ingin persoalkan rakan semua hanya yang sudi digelar rakan saya...Persoalan KENAPA itu seringkali membuat hati saya kecewa sebagai hamba di muka bumi ini hanya merujuk didunia saja....tetapi apabila dipikirkan diakhirat persoalan KENAPA itu saya menerimanya dengan hati yang redha....

mungkin pembaca yang ingin memahami akan tertanya-tanya apa yang dimaksudkan dengan KENAPA.....apa yang menyukarkan pikiran saya sehingga persoalan KENAPA itu mampu membuatkan hati saya kecewa....

Di Blog ini saya hanya mampu meluahkan tanpa ada perasaan hasad dengki, dendam mendendam @ perasaan xbaik utk manusia......hanya sekadar luahan perasaan yg t'pendam disebalik sanubari yg sukar untuk dicungkil disebalik senyuman ini.....

Tp hati ini ttp tidak mahu melukakan hati org lain.....kerana bimbangkan pembaca terasa hati @ t'silap menilai, saya tidak akan menceritakan keadaan yg mengecewakan bagi saya.....hanya sekadar luahan hati dan perasaan....maaf sekalian rakan...

No comments:

iklan Nuffnang