Kami disini

Tuesday, March 6, 2012

3 tahun sudah puteri sulung....

Alhamdulillah, hari ni 7/3 genap sudah 3tahun puteri sulung ummi Nur Hana Humaira binti Hasnan. Syukur dari awal kandungan sehinggalah hari kelahiran, aku sentiasa b'syukur dgn kehadiran puteri²ku ini walau dlm penat dgn rutin harianku.

hari ini telah membuktikan bahawa permataku ini sudah m'jangkau kealam kematangan dan seharusnya amanah ini perlu @ harus ummi jaga dgn sebaik²nya tanpa mengeluh.  Oleh itu, ummi akan sedaya upaya memastikan bahawa nasib permata ini akan terus t'bela dgn baik & insyaallah sempurna IMANnya.

Ummi hanya ingin mengucapkan Selamat Ulang Tahun kelahiran yg ke 3 tuk kakak Nur Hana Humaira, agar m'jadi anak yg boleh dibanggakan dan membanggakan bukan saja kpd ummi, ayah, diri sdiri malah kpd agama, bangsa & negara. Jadilah Manusia & khalifah yg disanjung tinggi agar m'jadi teladan kpd semua t'utama masyarakat sekeliling.

2 comments:

aidajusoh said...

puteri sulung yg gmbr kt header tu ke?comel :)

Wan Najmiah said...

aa'aa setakat ni tu jer yg besar skit tu puteri sulung...yg kecik skit tu puteri ke-2....tggu lam 3 thn lg kot akan hadir puteri ke 3 kot hehe insyaallah hehe...terima kasih atas pujian tu

iklan Nuffnang